دسته‌بندی نشده

با بلک فرایدی بیشتر آشنا شویم

بلک فرایدی

بلک فرایدی چیست؟

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی (روز بعد از تعطیلات روز شکرگزاری در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر) بزرگترین روز خرده فروشی در ایالات متحده است که اغلب به عنوان شروع غیر رسمی فصل خرید تعطیلات در نظر گرفته می شود.

بلک فرایدی

چرا به این روز بلک فرایدی میگویند؟

نزدیکترین دلیل برای اینکه چرا جمعه سیاه شناخته می شود “بسیاری از خرده فروشان برخی از بالاترین سودهای خود را در جمعه سیاه گزارش می دهند. قسمت سیاه نام “جمعه سیاه” مربوط به مشاغلی است که زیان خود را با جوهر قرمز ثبت می کنند. این سنت در نرم‌افزارهای حسابداری مدرن ادامه دارد، از این رو نام آن به این صورت است. اصطلاح جمعه سیاه در اینترنت مورد توجه قرار گرفت. وب سایت های Deals از سال 2003 شروع به برجسته کردن “فروش جمعه سیاه” کردند و خرده فروشان آن را انتخاب کردند. در اصل، جمعه سیاه یک اصطلاح اینترنتی است. قبل از آن، مردم فروش را به عنوان “فروش روز پس از شکرگزاری” یا برخی از انواع آن نام می بردند.

در چند سال اخیر فروشگاه های آنلاین ایرانی نیز از این رویداد بسیار استقبال کرده اند و هر سال شاهد این اتفاق در سرتاسر فروشگاه های آنلاین و حضوری هستیم.

امسال فروشگاه موسیقی بتهوون نیز قرار است به مدت یک هفته اکثر محصولات را به قیمت پایین و تخفیف های بالا در سایت قرار دهد.

منتظر تخفیف های شگفت انگیز ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید